mandag 20. august 2007

presentasjon av heidi

hei,heidi her! eg er 34år,gift og har tre barn.emma 10år,jonas 8,5 og sofie 7år.har studert to år tidlegeare ved hsh.har dei siste 10 åra vore 110% husmor og stortrivdes med det.ellers er eg glad i å laga god mat,invitera venner å drikka god vin!!! liker å gå turar og har ei aktiv fritid med mann og barn.set stor pris på å få kulturelle innslag i kvardagen,spesielt teater.trur eg er snill,omgjengelig og ærleg.mitt motto er,den største gleda ein kan ha det er å gjera andre glad.

2 kommentarer:

Gerd Elin sa...

For eit flott motto.
Skal bli kjekt dette her.

Gerd Elin

Birgit E. Olsen Bratseth sa...

Hei, Heidi...
Overgongen frå å vera 110 % husmor til fulltidsstudier kan nok bli litt utfordrande, men vonar du kjem til å trivast. Eg likar mottoet ditt, og oppmodar deg herved til å ta utfordringa for vidare blogging (sjå lærarbloggen). Lukke til med studia.

Birgit :-)