mandag 20. august 2007

20.08.07 Refleksjon.

Ja så var eg i gang med pedagogikk bloggen.
Dette "faget" gler eg meg til å ta fatt på,sjølv om det nok blir uvant å forholde seg til så mange refleksjonar og ikkje fasitsvar.
Det kjem nok til å by på mang ei utfordring,men det skal det vel vera for at me skal voksa med "oppgåva" eller "faget" og kunna utvikla oss til framtidige gode pedagogar.
Dette er eit fag eg ser for meg at me skal få ei god,veldig god innføring i men ikkje utlærde i.
Me lærer(pedagogikk) så lenge me lever! Kanskje to år med pedagikk undervisning lage klarare bilete,og det er mulig eg blande med sos.ped.
Idag blei me presentert nokre begrep,nokre enkle og andre meir kompliserte.Kan nok vere lurt å skaffa oppslagsverk i ein fart!
Det kjem nok fleire refleksjonar etter kvart,men eg håpar det blir like spanande som eg trur det blir.

2 kommentarer:

Hilde Marie sa...

Så flinke du har vært, du har virkelig komt i gang med blogging. Pedagogikk er nok eit fag me aldri blir utlært i, samtidig som det er et utrolig viktig fag. For å væra ein god lærar tror eg at me trenge eit godt pedagogikknivå i bunn. Så her gjeld det å følgja med og suga til seg den kunnskapen ein kan. Lykke til vidare med refleksjonsbloggen din.

Gerd Elin sa...

Så bra sida du har fått til i kveld. Koss får du til den oversikten over innlegga dine, er det bare oppsettet ditt som er sånt? - så var det eit stilig bilete då!