tirsdag 23. oktober 2007

23.10.07 Læringsteoriar

"Eit steg hit og eit steg dit,så russlar vi saman på skuleveg"
Det er vel slik eg har opplevt denne prosessen om læringsteoriar.
Desse to vekene har vært krevande med mykje lesing og lettare kaotisk med mykje fram og tilbake i forhold til framførelsen, heilt til brikkene fallt på plass.Det var gøy og inspirerande å arbeida i grupper.Me samarbeider godt i gruppa vår og hadde utruleg mykje "lått og løye",
spesielt under filminnspillinga,til fotografens store fortvilelse!!Me håper på fleire slike samarbeids prosjekt.
Det var ei kjekk og veldig lærerik økt me hadde på mandag.Kjekt å sjå kor ulikt gruppene hadde tatt fatt på oppgåva.Veldig lærerikt siden det var så ulike framførelsar.Nokon konsentrerte seg om ein teori og gjekk litt djupare i den,andre samanlikna to teoriar og nokon hadde tatt fleire og fekk vist dei største forskjellane på dei.Ekstra lærerikt blei det for min del når me såg dei ulike teoriane i praksis,dramatiseringane.
Det var kjempekjekt å sjå dei andre gruppene i aksjon,men når vår tur kom var eg klam i hendene og sommarfuglane flaksa,men det gjekk jo bra:)Eg klarte jo sjølvsagt ikkje å lausriva meg frå tekst arket,irriterande,men kanskje neste gong?!
Konklusjonen min så langt er at ingen av teoriane aleine er den rette eller gale.Det er mykje bra i alle,og det er vel med bakgrunn i dei fleste teoriane at ein dannar seg sitt eige pedagogiske grunnsyn,trur eg...

"Eit klapp på skulderen ligg berre nokre ryggvirvlar frå eit spark i baken,men gir likevel bedre resultat!"(Bennet Cerf)

1 kommentar:

Gerd Elin sa...

Kjempebra sitat du hadde der på slutten, og neste gong greier du heilt sikkert å lausriva deg frå arket, for då har me øvd meir på den siste finishen.

Gerd Elin :-)