onsdag 17. oktober 2007

17.10.07 Blanda drops


Læringsteoriane har virka som ein pose blanda drops,ein veit ikkje heilt kva drops ein vil ta..Nå etter godt og vel ei veke med lesing,prøvesmaking,er teoretikarane og deira teoriar eit klarare bilete og eg har danna meg eit inntrykk av kva dropsar eg vel fyrst!
Ja dette har vore ei lærerik og ganske slitsom veke.Me har hatt eit godt samarbeid i gruppa.
Me bestemte oss kjapt for kva me ville ta utgangspunkt i,men så blei det ein del fram og tilbake og like langt.Så nå er me tilbake til utgangspunktet!!Men med ein del erfaringar rikare.
Nå kan det sjå ut som det nærmar seg sluttfasen for oss og.
Det har vore gøy å jobba i grupper.
Når det gjeld desse ulike teoretikarane så hadde eg trudd det var klarare skiller,men det er jo ein del som fletter seg i kvarandre,videreføring og videre utvikling osv.
Det er jammen ikkje så lett å danne seg eit pedagogisk grunnsyn,det er vel noko som kjem litt etter litt og det er vel i stadig i utvikling etter kvart som me utvikle oss som lærarar,trur eg..
Dette har vært lærerikt.Off eg grue meg litt til mandag.
Heidi

1 kommentar:

Gerd Elin sa...

Dårleg med kommentarane denne veka. Eg synes det gjekk bra eg Heidi, og du er flink til å blogga.

Gerd Elin:-)